wtorek, 27 sierpnia 2013

Lakier Lovely Baltic Sand

Lakier o piaskowej fakturze był  poszukiwany bardzo bardzo długo, aż zauważyłam pomalowane paznokcie  u koleżanki z pracy !!  Po wywiadzie środowiskowym dowiedziałam się, że zakupiła go w Rossmannie, więc  po pracy pobiegałam po cudeńko i  gdy  już dotarłam na miejsce okazało się, że półka jest praktycznie pusta. Zostały 2 sztuki i tylko w niebieskim kolorze, bez marudzenia  kupiłam  to co był.



jedna warstwa lakieru 


 dwie warstwy lakieru 


Lakier w dotyku przypomina "baranka" czyli tynk którym szpachluje się  domy, szczerzę to nie wiem jaka będzie jego trwałość pierwszy raz zakupiłam jakikolwiek lakier tej firmy aż sama jestem ciekawa jak będzie się zachowywać w warunkach codziennych. 
 Proszę nie patrzeć na źle pomalowane paznokcie, lakier na skórkach,  ponieważ czekam do wyschnięcia lakieru i idę umyć naczynia albo prysznic i to co nie powinno być w danym miejscu schodzi samo (: bez zbędnych zabaw w patyczkiem do uszu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz