poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Mixa CC

Witam, dziś chciała opisać krem CC firmy Mixa, pierwszy raz spotkałam się z nim w Rossmannie chodziłam koło niego z miesiąc aż a tamtym tyg znalazłam go w promocji więc skusiłam się (:
Zapłaciłam ok 21 zł za 50 ml kremu.
Strasznie mnie zainteresowało zapewnienie producenta " Odczuwalne rezultaty ! Wypieki są złagodzone, a zaczerwienia - zredukowane. Skóra staje się promienna i ma równomierny koloryt." 
Mam mały problem z kolorytem skóry posiadam kilka przebarwień na twarzy plus nierównomierny kolor a  jak chce się dać skórze odpocząć od podkładu to trzeba się jakoś ratować.



Krem ma delikatną konsystencję, nakłada się równomiernie nie ma problemu z rozprowadzaniem, wchłania się błyskawicznie nie pozostawia tłustych plam na ubraniach. 

Na dzień dzisiejszy odczuwam jeden minus tego kremu mam wrażenie, że "święci" mi się
twarz po 2 h po aplikacji, ewentualnie bardzo mocno obijane jest światło przez co ma się wrażanie "świecenia"  zobaczymy co będzie po dłuższej aplikacji ciekawa jestem tego wyrównania kolorytu cery. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz